Ik sekundi tiek izveidoti 5 jauni profili Facebook platformā. Jūsu potenciālā Facebook sekotāju auditorija eksponenciāli aug!

Mēs sekojam līdzi vai ieguldījums atmaksājas un aktivitātēs tiešām iesaistās tieši Jūsu uzņēmumam vērtīga auditorija. 

Kāpēc Jūsu uzņēmumam būtu jābūt Facebook?

Liela un daudzpusīga auditorija

Latvijā ir aptuveni 800'000 aktīvu Facebook lietotāju, liela daļa no tiem ir krievvalodīga auditorija. Tur ir Jūsu potenciālie klienti!

Dzīvā komunikācija ar Jūsu sekotājiem

Uzņēmumam ir iespēja piedāvāt bagātīgu pieredzi tiešsaistē un ātri reaģēt uz sekotāju viedokļiem. Parādiet, ka Jums rūp, un veidojiet savstarpēji jēgpilnas attiecības!

1000x efektīvāks mārketings

Ar Facebook reklāmas rīkiem un efektīvu mērķauditorijas atlasi ir iespējams sasniegt pareizos cilvēkus pareizajā laikā un vietā!

Vērtīgs ieskats mērķauditorijas aktivitātēs

Sociālajos medijos Jūsu mērķauditorija darbojas Jūsu acu priekšā. Caur dažādiem rīkiem var redzēt, vai ieguldījums atmaksājas un aktivitātēs tiešām iesaistās vērtīga auditorija.

Uzlabota zīmola atpazīstamība


Sociālajos medijos atrodas cilvēki, kuri ir Jūsu potenciālie pircēji. Ar pareizo stratēģiju šie cilvēki tiks ieinterisēti Jūsu zīmolā un izveidos pareizās asociācijas.

Uzlabota cilvēku plūsma uz mājas lapu


Ar pareizo stratēģiju Jūs piesaistīsiet īstos cilvēkus arī ārpus sociālajiem tīkliem, kuri dos priekšroku Jūsu produkiem un/vai pakalpojumiem.

Kā mēs strādājam ar sociālajiem tīkliem?

Priekšdarbu fāze

Šīs fāzes laikā norit visi sagatavošanās darbi. Klients tiek aptaujāts par svarīgākajiem aspektiem, lai efektīvi noritētu sociālo tīklu administrēšana. Tiek izveidota stila grāmata un satura plāns, industrijas izpētes rezultātā kā arī balstoties uz klienta aptaujā iegūto informāciju.

Izpildes fāze

Šīs fāzes laikā mūsu sociālo mediju speciāliste uzrauga, lai visi saskaņotie posti tiek ievietoti Facebook kā arī nodrošina neplānoto postu izveidi (par to nepieciešamību jāpaziņo vismaz 2 dienas pirms dienas, kad tie jāievieto Facebook).

Atskaites fāze

Balstoties uz sākumā nospraustajiem mērķiem par darbībām klienta Facebook lapā, tiek izveidota kampaņas mēneša atskaite, kurā iekļauti galvenie rādītāji (lapas skatījumu skaits, sekotāju skaits kometāri, komentāru/like/share skaits, organiski un caur Facebook reklāmu sasniegtais cilvēku skaits, u.c. ).

Mēs izstrādājam un ievietojam Facebook platformā dažāda veida vizuālo materiālu

Facebook cover attēls

Atrodas Facebook lapas augšējā daļā un paliek nemainīgs visā satura plūsmā (828 x 315 datorversijai / 828 x 465 mobilajai versijai)

Facebook lapas profila attēls

Uzņēmumi parasti mēdz izmatot logo kā profila attēlu (180 x 180)

Facebook posts

Attēls, kurš parādās Jūsu laika joslās Facebook platformā (504 x 504)

Facebook reklāmas baneris

Reklāmas vizuālais materiāls, kas parādās laika joslās, labajā kolonnā, mobilajās versijās, Instagram, kā arī piesaistītās aplikācijās (1200 x 628)