Sociālajos medijos Jūsu mērķauditorija darbojas Jūsu acu priekšā.

Šobrīd mēs dzīvojam pilnīga caurspīdīguma un autentiskuma laikmetā. Personīga komunikācija ar pircēju ir svarīgāka kā jebkad, lai izveidotu uzticamības pilnas attiecības. Tas, kāda veida komunikācija strādā visefektīvāk, nepārtraukti mainās, tāpēc sociālo mediju speciālisti pavada lielu daļu sava laika, pētot jaunumus un izzinot dažādus veidus, kā piesaistīt arvien vairāk cilvēku. Sociālo tīklu administrēšana ir darbs, kurā ir jābūt vēlmei skatīties tālāk!

Sociālo tīklu administrēšana

Sociālie tīkli ir tiešsaistes komunikācijas rīki, kas ļauj cilvēkiem izveidot publisku vai daļēji publisku profilu norobežotā sistēmā, būt noteicējam pār saistību veidošanu, kā arī redzēt un reaģēt uz piesaistītajiem lietotājiem un viņu aktivitātēm. Spilgtākie piemēri ir Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, draugiem.lv utt.


Komunikācija sociālajos tīklos ir vērtīgs veids, kā veidot jēgpilnas saiknes ar Jūsu esošajiem un potenciālajiem pircējiem. 


Jau izstrādātās pārdošanas stratēģijas, kuras lieliski strādā bezsaistē, sociālajos tīklos nedarbosies, jo cilvēki meklē cilvēkus. Viņi nevēlas komunicēt ar pārdošanas mašīnām, kuras atkārtos vienu un to pašu ziņu, neņemot vērā reālā laika atgriezenisko saiti no ziņas saņēmējiem.