Pareizi noteikti kampaņas mērķi ir efektīva budžeta izlietojuma pamatā. 

Digitālā mārketinga kampaņas mērķi ir atkarīgi no tā, kādā pirkuma veikšanas posmā vēlaties uzrunāt savu klientu, sākot ar pavisam jaunu produktu/pakalpojumu vai zīmolu, kurš nupat ir ienācis tirgū un nepieciešams patērētājos radīt pirkšanas impulsu, līdz pat esošo klientu atkārtotu uzrunāšanu, lai veicinātu atkārtotus pirkumus. 

Gmail reklāma

Ar vairāk nekā 1.7 miljardiem aktīvo lietotāju pasaulē un ap 600'000 aktīvo lietotāju Latvijā (vecumā no 18-65), Facebook neapšaubāmi ir lielākā un spēcīgākā reklamēšanas platforma Jūsu uzņēmumam.

Izmantot Facebook daudzsološās iespējas, savukārt, var būt samērā sarežģīti bez profesionālas pieredzes. Lai sasniegtu reālus rezultātus, reklāmdevējiem ir jāzin, KĀ iesaistīt vairāk lietotājus un izmantot mērķauditorijas tārgetēšanu, lai reklāmas budžets tiktu optimāli un efektīvi iztērēts.

FCR Media Latvia zin, kā izvietot pareizo reklāmu pareizajā laikā un vietā lai iegūtu lieliskus rezultātus, ar kuriem mūsu klienti ir apmierināti.

Kāpēc izvietot reklāmu tieši Facebook platformā?

Facebook platformā ir iespējams parādīt Jūsu reklāmu tieši tajiem lietotājiem, kuriem Jūsu produkts vai pakalpojums būs interesants.

Facebook reklāma uzrunā cilvēku jau pašā sākuma posmā ceļā uz pirkuma veikšanu. Facebook platformā cilvēks uzzin par produktu, iesaistās Jūsu uzņēmuma saturā, un sāk apsvērt pirkuma veikšanu. Ja tiek tārgetēta pareizā mērķauditorija, Facebook reklāmas ir daudz efektīvākas nekā citi līdzīgi mārketinga kanāli.

Pareizās mērķauditorijas tārgetēšana.

Izvietot reklāmas Facebook platformā var daudz un dažādos veidos. Pamatpieeja iekļauj atlasīt mērķauditoriju pēc tādiem atlases rādītājiem kā vecums, dzimums, ģeogrāfiskā atrašanās vieta, un intereses. BET...lai sasniegtu vislabākos rezultātus ar Jūsu reklāmas kampaņu, ir ieteicams veidot pielāgotās auditorijas (custom audiences), jo ar tām ir iespējams sasniegt tieši tos Facebook lietotājus, kuri ne tikai būs ieinterisēti, bet arī nesīs pelņu.

Pielāgotās auditorijas principā darbojas divos veidos:

1. Auditorija veidota uz jau esošo pircēju e-pasta adrešu pamata;

2. Leads, kuri tiek ģenerēti visdažādākajos veidos, piemēram, tiek tārgetēti Facebook lietotāji, kuri ir bijuši Jūsu mājas lapā, iesaistījušies Jūsu aplikācija vai iesaistījušies Jūsu uzņēmuma Facebook lapas saturā.

Kādas ir pielāgoto auditoriju izmantojuma priekšrocības? Pirmkārt, šīs auditorijas kalpo kā pamats remārketingam - mārketinga strātēģijai, kura atkārtoti uzrunā cilvēku, kurš jau ir izrādījis interesi Jūsu produktā vai pakalpojumā.

Otrkārt, ir iespējams rādīt šīs reklāmas līdzīgām auditorijam (lookalike audience) - mērķauditorijai, kurai ir līdzīgi ģeogrāfiskie, demogrāfiskie vai psihogrāfiskie atlases parametri kā Jūsu jau esošajai datubāzei. Šādai mērķauditorijai ir lielisks potenciāls identificēt un piesaistīt jaunu potenciālo pircēju trafiku ar augstu reklāmguvju (konversiju) iespējamību.

Kā jau minējām, tiešām efektīva mērķauditorijas atlase nav vienkārša. Reklāmdevēji nepārtraukti optimizē reklāmas, lai tiktu profilēts “ideālais pircējs”, kurš nesīs Jūsu uzņēmumam pelņu un paliks uzticīgs.