Bez maksas reklāmas ir iespējams sasniegt tikai aptuveni 3%, uzstādot maksas reklāmu - pārējos 97%. 

Facebook reklāma

Ar vairāk nekā 1.7 miljardiem aktīvo lietotāju pasaulē un ap 800'000 lietotāju Latvijā, Facebook neapšaubāmi ir viena no lielākajām un spēcīgākajām reklamēšanas platformām Jūsu uzņēmumam.

Izmantot Facebook daudzsološās iespējas var būt samērā sarežģīti bez profesionālas pieredzes. Lai sasniegtu reālus rezultātus, reklāmdevējiem ir jāzin, KĀ iesaistīt vairāk lietotājus un izmantot mērķauditorijas tārgetēšanu, lai reklāmas budžets tiktu optimāli un efektīvi iztērēts.

FCR Media Latvia zin, kā izvietot pareizo reklāmu pareizajā laikā un vietā lai iegūtu lieliskus rezultātus, ar kuriem mūsu klienti ir apmierināti.

Pareizās mērķauditorijas tārgetēšana

Izvietot reklāmas Facebook platformā var daudz un dažādos veidos. Reklāmdevēji nepārtraukti optimizē reklāmas, lai tiktu profilēts “ideālais pircējs”, kurš nesīs Jūsu uzņēmumam pelņu un paliks uzticīgs. Pamatā mērķauditoriju Facebook var atlasīt pēc ģeogrāfiskiem, demogrāfiskiem un psihogrāfiskiem (intereses) rādītājiem. 

Pielāgotās auditorijas

Pielāgotās auditorijas principā darbojas divos veidos:


1. Auditorija veidota uz jau esošo pircēju e-pasta adrešu pamata;


2. Leads, kuri tiek ģenerēti visdažādākajos veidos, piemēram, tiek tārgetēti Facebook lietotāji, kuri ir bijuši Jūsu mājas lapā, iesaistījušies Jūsu aplikācijā vai iesaistījušies Jūsu uzņēmuma Facebook lapas saturā. 


 Šīs auditorijas kalpo kā pamats remārketingam - mārketinga stratēģijai, kura atkārtoti uzrunā cilvēku, kurš jau ir izrādījis interesi Jūsu produktā vai pakalpojumā.

Līdzīgās auditorijas

Reklāmas ir iespējams rādīt līdzīgām auditorijam (lookalike audience) - mērķauditorijai, kurai ir līdzīgi ģeogrāfiskie, demogrāfiskie vai psihogrāfiskie atlases parametri kā 

Jūsu jau esošajai datubāzei. 


Šādai mērķauditorijai ir lielisks potenciāls identificēt un piesaistīt jaunu potenciālo pircēju trafiku ar augstu reklāmguvju (konversiju) iespējamību.


Šīs auditorijas ir izdevīgi izmantot, uzstādot reklāmu, jo reklāmdevēji var būt pārliecināti, ka neiztērēs reklāmas budžetu uz cilvēkiem, kuriem attiecīgā ziņa nebūtu saistoša.

Facebook kampaņu optimizācija

Atlasīt pareizo mērķauditoriju ir ļoti svarīgi, bet efektīvai reklāmas kampaņai arī neiztikt bez reklāmu testēšanas un optimizācijas. Ja vienai un tajai pašai reklāmai izveido vairākus variantus, ir iespējams novērot, kurā reklāmā Jūsu mērķauditorija iesaistīsies vairāk un, attiecīgi, veidot visu reklāmas kampaņu līdzīgā stilā. Dažreiz tas dizaina risinājums, kurš reklāmdevējam šķistu kā opcija B, negaidīti izrādās labākā!


Lai Facebook reklāmas kampaņa tiešām nestu peļņu, ir svarīgi saprast, kas vislabāk strādā tieši Jūsu mērķauditorijai, tāpēc testē, testē, testē...

Kāpēc FCR Media Latvia?

Ir saprotams, ka Facebook reklāmu nevar uzsākt un par to pilnībā aizmirst. Facebook ir dinamiska sociālo mediju platforma, kura nepārtraukti aug un attīstās. Lai efektīvi reklamētu Jūsu uzņēmumu, ir nepieciešams augst un attīstīties arī mums. Viena no FCR Media Latvia vērtībām ir “skatīties tālāk”. Cenšamies būs jaunatklājēji un sekot līdzi izmaiņām digitālajā pasaulē.

FCR Media Latvia saviem klientiem apsola laicīgu un precīzu ikmēneša atskaiti ar mūsu ieteikumiem kā palielināt iespējas digitālajā vidē. Mēs arī optimizējam Jūsu reklāmas kampaņu tā, lai tā nestu visaugstākos iespējamos rezultātus ar pēc iespējas zemākām izmaksām.

Ja Jūs ir ieinterisējusi Facebook reklāma un tās potenciāls, sāciet sadarbību ar mums jau tagad!