Organiski sasniegto lietotāju skaits Facebook platformā ir aptuveni 3%, bet ar reklāmu 97%. 

Maksas reklāma ir neatņemama Facebook mārketinga aktivitāšu sastāvdaļa, lai lietotāji Jūs redzētu un zīmola atpazīstamība augtu. 

Facebook reklāma

Ar vairāk nekā 1.7 miljardiem aktīvo lietotāju pasaulē un ap 800'000 lietotāju Latvijā, Facebook neapšaubāmi ir lielākā un spēcīgākā reklamēšanas platforma Jūsu uzņēmumam.

Izmantot Facebook daudzsološās iespējas, savukārt, var būt samērā sarežģīti bez profesionālas pieredzes. Lai sasniegtu reālus rezultātus, reklāmdevējiem ir jāzin, KĀ iesaistīt vairāk lietotājus un izmantot mērķauditorijas tārgetēšanu, lai reklāmas budžets tiktu optimāli un efektīvi iztērēts.

FCR Media Latvia zin, kā izvietot pareizo reklāmu pareizajā laikā un vietā lai iegūtu lieliskus rezultātus, ar kuriem mūsu klienti ir apmierināti.

Kāpēc izvietot reklāmu tieši Facebook platformā?

Facebook platformā ir iespējams parādīt Jūsu reklāmu tieši tiem lietotājiem, kuriem Jūsu produkts vai pakalpojums būs interesants.

Facebook reklāma uzrunā cilvēku jau pašā sākuma posmā ceļā uz pirkuma veikšanu. Facebook platformā cilvēks uzzin par produktu, iesaistās Jūsu uzņēmuma saturā, un sāk apsvērt pirkuma veikšanu. Ja tiek tārgetēta pareizā mērķauditorija, Facebook reklāmas ir daudz efektīvākas nekā citi līdzīgi mārketinga kanāli.

Pareizās mērķauditorijas tārgetēšana.

Izvietot reklāmas Facebook platformā var daudz un dažādos veidos. Tiešām efektīva mērķauditorijas atlase nav vienkārša. Reklāmdevēji nepārtraukti optimizē reklāmas, lai tiktu profilēts “ideālais pircējs”, kurš nesīs Jūsu uzņēmumam pelņu un paliks uzticīgs. Pamatpieeja iekļauj atlasīt mērķauditoriju pēc tādiem atlases rādītājiem kā vecums, dzimums, ģeogrāfiskā atrašanās vieta, un intereses. BET...lai sasniegtu vislabākos rezultātus ar Jūsu reklāmas kampaņu, ir ieteicams veidot pielāgotās un līdzīgās auditorijas (custom & lookalike audiences), jo ar tām ir iespējams sasniegt tieši tos Facebook lietotājus, kuri ne tikai būs ieinterisēti, bet arī nesīs pelņu.

Pielāgotās auditorijas

Pielāgotās auditorijas principā darbojas divos veidos:


1. Auditorija veidota uz jau esošo pircēju e-pasta adrešu pamata;


2. Leads, kuri tiek ģenerēti visdažādākajos veidos, piemēram, tiek tārgetēti Facebook lietotāji, kuri ir bijuši Jūsu mājas lapā, iesaistījušies Jūsu aplikācijā vai iesaistījušies Jūsu uzņēmuma Facebook lapas saturā. 


 Šīs auditorijas kalpo kā pamats remārketingam - mārketinga stratēģijai, kura atkārtoti uzrunā cilvēku, kurš jau ir izrādījis interesi Jūsu produktā vai pakalpojumā.

Līdzīgās auditorijas

Reklāmas ir iespējams rādīt līdzīgām auditorijam (lookalike audience) - mērķauditorijai, kurai ir līdzīgi ģeogrāfiskie, demogrāfiskie vai psihogrāfiskie atlases parametri kā 

Jūsu jau esošajai datubāzei. 


Šādai mērķauditorijai ir lielisks potenciāls identificēt un piesaistīt jaunu potenciālo pircēju trafiku ar augstu reklāmguvju (konversiju) iespējamību.


Šīs auditorijas ir izdevīgi izmantot, uzstādot reklāmu, jo reklāmdevēji var būt pārliecināti, ka neiztērēs reklāmas budžetu uz cilvēkiem, kuriem attiecīgā ziņa nebūtu saistoša.

Izvietot reklāmas Facebook platformā var daudz un dažādos veidos. Pamatpieeja iekļauj atlasīt mērķauditoriju pēc tādiem atlases rādītājiem kā vecums, dzimums, ģeogrāfiskā atrašanās vieta, un intereses. BET...lai sasniegtu vislabākos rezultātus ar Jūsu reklāmas kampaņu, ir ieteicams veidot pielāgotās auditorijas (custom audiences), jo ar tām ir iespējams sasniegt tieši tos Facebook lietotājus, kuri ne tikai būs ieinterisēti, bet arī nesīs pelņu.


Tiešām efektīva mērķauditorijas atlase nav vienkārša. Reklāmdevēji nepārtraukti optimizē reklāmas, lai tiktu profilēts “ideālais pircējs”, kurš nesīs Jūsu uzņēmumam pelņu un paliks uzticīgs.

Facebook kampaņu optimizācija.

Atlasīt pareizo mērķauditoriju ir ļoti svarīgi, bet efektīvai reklāmas kampaņai arī neiztikt bez reklāmu testēšanas un optimizācijas. Ja vienai un tajai pašai reklāmai izveido vairākus variantus, ir iespējams novērot, kurā reklāmā Jūsu mērķauditorija iesaistīsies vairāk un, attiecīgi, veidot visu reklāmas kampaņu līdzīgā stilā. Dažreiz tas dizaina risinājums, kurš reklāmdevējam šķistu kā opcija B, negaidīti izrādās labākā!

Papildus efektīvai reklāmas kampaņai Facebook portālā, ir svarīgi nodrošināt to, ka Jūsu mājas lapas piezemēšanās sadaļa efektīvi pārvērš klikšķus konversijās. Ar tādām platformām kā Google AdWords tikai iegūt trafiku nav pietiekami, jo, lai notiktu konversijas, potenciālajam pircējam ir svarīga pastāvīga, saistoša pieredze tiešsaistē.


Lai Facebook reklāmas kampaņa tiešām nestu peļņu, ir svarīgi saprast, kas vislabāk strādā tieši Jūsu mērķauditorijai, tāpēc testē, testē, testē...

Kāpēc FCR Media Latvia?

Ir saprotams, ka Facebook reklāmu nevar uzsākt un par to pilnībā aizmirst. Facebook ir dinamiska sociālo mediju platforma, kura nepārtraukti aug un attīstās. Lai efektīvi reklamētu Jūsu uzņēmumu, ir nepieciešams augst un attīstīties arī mums. Viena no FCR Media Latvia vērtībām ir “skatīties tālāk”. Cenšamies būs jaunatklājēji un sekot līdzi izmaiņām digitālajā pasaulē.

FCR Media Latvia saviem klientiem apsola laicīgu un precīzu ikmēneša atskaiti ar mūsu ieteikumiem kā palielināt iespējas digitālajā vidē. Mēs arī optimizējam Jūsu reklāmas kampaņu tā, lai tā nestu visaugstākos iespējamos rezultātus ar pēc iespējas zemākām izmaksām.

Ja Jūs ir ieinterisējusi Facebook reklāma un tās potenciāls, sāciet sadarbību ar mums jau tagad!