Kad Jūs pēdējo reizi uzklikšķinājāt uz interneta banera? 

Laikā, kad interneta baneri ir visur, lietotāji ne tikai uzskata banerus par traucēkli, bet bieži vien tos pat nepamana. Tāpēc mēs uzsvaru liekam uz baneru kampaņām, kas ir uzrunājošas, precīzi tārgetētas un patērētājiem noderīgas. Precīzi atlasot mēŗkauditoriju, kam Jūsu piedāvājums būs būtisks, ir iespējāms palielināt baneru reklāmas atdevi un iegūt patērētāju uzticību.  

Baneru reklāma

Ar Google Display Network palīdzību ir iespējams uzrunāt interneta lietotājus vairāk kā 90% no interneta resursu.


Veiksmīga baneru reklāmas kampaņa izvieto interesantu un noderīgu saturu pareizās auditorijas priekša tieši tad, kad ir visaugstākā reklāmguvju iespējamība.


Baneru reklāma visefektīvāk darbojas veidojot uzņēmuma vai zīmola atpazīstamību. Baneru reklāma var būt ļoti efektīvs rīks, lai pievērstu patērētāju uzmanību un paliktu viņu atmiņā uzsākot jauna produkta tirdzniecību, vēloties nostirpināt zīmolu vai ienākot tirgū. 

Atbilstošās auditorijas tārgetēšana

Google Dipsplay Network nodrošina precīzas auditorijas atlases iespējas:


Lietotāju interešu atlase - Google regulāri ievāc un atjauno lietotāju interešu sarakstu pēc internetu vietņu apmeklējumiem.


Tematiskā atlase - Google iedala interneta vietnes pēc dažādām tēmām. Mājas lapu atlase pēc atbilstošām tēmām ļauj izvietot reklāmu mājas lapās ar reklāmai atbilstošu saturu.


Izvietojumu atlase - iespēja izvietot reklāmas baneri konkrētās interneta vietnēs.


Konteksutālā atlase - šis atlases veids ļauj izvietot baneru reklāmu tajās interneta vietnēs, kuru saturs atbilst noteiktajam kontekstam. Tādā veidā ir iespējams izvietot reklāmu, piemēram, mājas lapās, kur bieži tiek pieminēts kāds konkrēts atslēgvārds (vai tas būt zīmols, produkta nosaukums vai vienkāršs atslēgvārds).


Citi atlases veidi - papildus auditoriju var segmentēt pēc ģeogrāfiskiem nosacījumiem (pilsētas), demogrāfiskiem datiem (vecums, dzimums) u.c.  

Tārgetēšanas stratēģijas

Veiksmīgas baneru reklāmas kampaņas stratēģijas izstrādei nepieciešama iepriekšējā izpēte.

 

Pirms uzsākt kampaņu, mēs izpētam auditoriju pēc demogrāfiskiem datiem, interesēm, uzvedības, interneta vietnēm, kur mērķauditorija uzturas biežāk, kā arī citiem patērētāju paradumiem.


Bet ar to darbs nebeidzas! Kampaņas laikā regulāri tiek pētīta un analizēta auditorijas aktivitāte, lai saprastu cik efektīvi darbojas atlasītās tārgetēšanas metodes un noteiktu, kuri no atlases veidiem ir visienesīgākie. Šī informācija tiek ņemta vērā gan lai pielāgoto esošo kampaņu, gan nākotnes kampaņu izsrādei.


Šādi mēs nodrošinām, ka patērētjiem tiek parādīti nozīmīgi un noderīgi baneri, kas savukārt uzņēmumam dod konkrētus ieguvumus - palielinātu atpazīstamību, apmierinātus klientus, kā arī vērtīgus reklāmguvumus.

Reklāmas baneri

Precīza auditorijas tārgetēšana un kampaņas pielāgošana ir viena daļa no baneru reklāmas kampaņas, otra un redzamākā uzrunātajam klientam ir reklāmas vizuālais tēls jeb reklāmas baneris.


Vizuālais noformējums un uzrunājošs sauklis ir tas, kas liks atlasītajai auditorijai iesaistīties. Tāpēc svarīgi ir zināt baneru komunikācijas principus. Savā pieredzē esam izveidojuši neskaitāmus banerus un izpētījuši, kas darbojas labāk un kas veiksmīgāk uzrunā potenciālo klientu.


Neskatoties uz to, bieži vien darbā ar kampaņām neaprobežojamies ar vienu baneri. Testējam vairākus variantus, lai pārbaudītu uz kādiem baneriem interneta lietotāji biežāk reaģē un veicam attiecīgās izmaiņas.


Vairāk par reklāmas baneru izstrādi skatīties šeit