54%* interneta lietotāju pirkuma izpēti veic Google meklētājsistēmā. 

Atslēgvārdu reklāma meklētājsistēmās (Google un Yandex) ir ātrākais veids kā parādīt savu produktu vai pakalpojumu lietotājiem, kas jau to meklē. Mēs uzsvaru liekam uz pareizu izvietojumu un reklāmas tekstu, lai jūs varētu sasniegt labākos rezultātus cīņā par šiem lietotājiem. Ne mazāks uzsvars tiek likts uz lietotāju turpmāko rīcību uzņēmuma mājas lapā, lai palielinātu reklāmguves no piesaistītajiem lietotājiem. 

Atslēgvārdu reklāma

Atslēgvārdu reklāma ir būtiskākais MPK (Maksa Par Klikšķi) kampaņas statēģijas rīks. Kas var būt efektīvāk par reklāmas izvietošanu tieši tad, kad klients jau izrāda vēlmi veikt iegādi un meklē kur un kā iegādāties produktu vai pakalpojumu!

Vienkārši sakot, Jūs liekat likmi uz atslēgvārdiem, lai Jūsu reklāmas teksts parādītos, kad lietotāji veiks šos meklējumus.

Ja kampaņa ir pareizi uzstādīta, tad atslēgvārdu reklāma var būt ļoti ienesīgs veids kā parādīt reklāmas tiem potenciālajiem klientiem, kas ir gatavi veikt pirkumu tieši pie Jums. Savukārt neveiksmīgi izstrādātas kampaņas bieži nes vairāk izmaksas nekā ieguvumu.

Veiksmīga un ienesīga kapmaņa ir atkarīga no regulāras kampaņas uzraudzības, izmaiņu veikšanas un pielāgošanas, kuras mēs saviem klientam veicam ikdienas un nemitīgi strādājam ar reklāmguvju palielināšanu.

Kāpēc FCR Media Latvia?

Pirms sākt strādāt ar jaunu kampaņu, vispirms mēs izstrādājam stratēģiju un darba plānu, kas ļauj veiksmīgi ieviest kampaņas, bet ar to darbs nebeidzas un kampaņas tiek regulāri optimizētas ar mērķi palielināt reklāmguves, ko nodrošina kampaņas datu sasaiste ar mājas lapas datiem caur Google Analytics.


Mūsuprāt, ne mazāk svarīgi ir klienta iesaiste kampaņas norisē. Tāpēc regulāri tiekamies ar klientiem, lai kopīgi apspriestu datus un izskatītu mūsu piedāvājumus kā sasniegt vēl labākus rezultātu. Katru mēnesi jūs saņemsiet pārskatāmas atskaites par kampaņas rezultātiem, tātad viemēr būsiet informēts par sava kampaņas situāciju un nākotnes iespējām!

Atslēgvārdu reklāmas platformas

Google AdWords ir lielākā atslēgvārdu reklāmas platforma, bet ne vienīgā. Bieži vien mūsu klientu mērķa tirgus atrodas arī Krievijā vai citās NVS valstīs, kur liels meklējumu īpatsvars notiek Yandex platformā.

Google AdWords

Vairāk 67% no visiem meklējumiem pasaulē notiek tieši Google meklētājsistēmā. Google AdWords ir lielākā tiešsaistes reklamēšanās platforma, kas ļauj izvietot Jūsu reklāmas arī zem meklējumiem Google meklētājā.

Yandex

Kamēr Google globāli atbild par lielāko daļu no meklējumiem, Latvijas uzņēmumiem bieži vien svarīgs ir Krievijas un NVS tirgus, kur savukārt liela daļa no meklējumiem notiek Yandex meklētājsistēmā.


Veiksmīgas atslēgvārdu kampaņas pamatnosacījumi

Kāpēc dažas kampaņas ir veiksmīgākas par citām? Savā pieredzē esam pārbaudījuši, ka pareizi veidojot kampaņu un veicot pareizos iestatījumus, kampaņas veiksmīgums būs daudz lielāks. Kaut arī nav vienas formulas kā padarīt kampaņu efektīvu un pelnošu, tomēr šie 3 pamatprincipi ir katras kampaņas veiksmīguma pamatā.

Reklāmas uzstādījumi

Šajā posmā mēs izveidojam kampaņas struktūru un atslēgvārdu iedalījumu, sagatavojam vairākus reklāmas tekstus, pievienojam visus iespējamos paplašinājumus reklāmas skatam un ieplānojam reklāmas rādīšanas laiku u.c.  

Cenas optimizācija

 Mēs apzināmies klikšķa cenas spēku un optimizējam to atkarībā no kampaņas mērķiem un reklāmguvēm. Klikšķa cena nosaka reklāmas pozīciju, savukārt, lai vērtētu pozīcijas vērtību un atdevi, vispirms nepieciešama reklāmguvju analīze. 

Reklāmguvju iestatīšana

Ir ļoti svarīgi ir saprast, kas notiek pēc tam, kad klients ir uzklikšķinājis uz Jūsu reklāmas. To var izdarīt reklāmas kampaņu savienojot ar mājas lapas Google Analytics kontu un uzstādot reklāmguvumu nosacījumus.