Ziņas no Google Partneru samita 2017


Autors: Madara Bērziņa

Datums: 30/10/2017

Tā kā FCR Media ir viens no lielākajiem Google Partneriem Igaunijā, tad mums tika dota iespēja Septembra beigās piedalīties ikgadējā Google Partneru samitā, kas norisinājās Ņujorkā. FCR Media ir Google Partneris, jo daudzi mazie un vidējie uzņēmumi (MVU) mums uztic izveidot digitālā mārketinga stratēģijas. Ja arī Jums ir interese ar mums sadarboties, sazinieties ar mums šeit.


5 galvenās atziņas no Google Partneru samita 2017:

1. Pircējs ir nepacietīgs! 

Mēs neejam tiešsaistē, mēs tur praktiski jau dzīvojam. Pircējiem ir pieejama vairāk informācija - viņi ir prasīgāki un nepacietīgāki kā jebkad iepriekš. Tas vairs nav nekāds pārsteigums, ka uzņēmējiem nav izvēles – stratēģiju izstrādē ir jāņem vērā tas, ka mobilā vide aug un attīstās un lietotāji tur uzturas arvien biežāk.

2. Uzņēmumu otrās mājas ir mobilā vide!


Bērni izmanto mobilos telefonus pirms viņi tiek iepazīstināti ar klēpjdatoriem vai stacionāriem datoriem. Vairāk kā puse no visiem meklējumiem notiek mobilajā vidē un šis procents katru dienu aug! Interesanti, ka 53% no iespējamiem mājas lapas apmeklētājiem aizvērs lapu, ja tā ielādējas vairāk kā 3 sekundēs. Tās ir labas ziņas! Jūsu mājas lapai ir jābūt vairāk informatīvai, bet tajā pašā laikā viegli saprotamai - ar vienu galveno ziņu, nevis pārpildītai ar fiktīvu saturu. Statistiski pierādīts, ka katra sekunde, kuru iespējamais mājas lapas apmeklētājs pavada gaidot uz lapas atvēršanos, samazina konversiju iespējamību par 20%.

3. YouTube video reklāmu sekvencēšana (Video Ad Sequencing)


Tā vietā, lai rādītu vienu un to pašu video atkārtoti, ir iespējams izveidot video piltuvi, kas iekļauj īsas ziņas sākot ar pircēju uzmanības piesaistīšanu, beidzot ar pirkuma lēmuma pieņemšanu. Jaunais Video Ad Sequencing (video reklāmu sekvencēšanas) rīks dod iespēju to realizēt.

4. Lēmums ir pieņemts online; faktiskais pirkums veikts mazumtirdzniecības veikalos!

Pēdējā gada laikā, meklējumu termina “kur nopirkt” izmantojums palielinājies par 85%. Paralēli, 90% no visiem pirkumiem tomēr tiek veikti mazumtirdzniecības veikalos un tikai ap 10% tiešsaistē. Google iesaka veidot online pārdošanas piltuves, kas virza pircējus uz veikaliem. Drīz mēs jau sāksim mērīt laiku no meklējuma online līdz pirkuma izdarīšanai veikalā. Pārliecinieties, ka Jūsu uzņēmums parādās Google Maps un tā nosaukums parādās arī tad, kad pircēji meklē attiecīgo preci vai pakalpojumu savā tuvumā (“near me”).

5. Noslēgumā, noteikti pārbaudiet, kā Jūsu uzņēmums uzvedas online.



Klikšķiniet uz https://testmysite.withgoogle.com

Lai izdevies ceļojums tiešsaistē!

Sazinies ar mums šeit!