KAS IR UN KĀDAM IR JĀBŪT LANDING PAGE?

Reklāmas mērķlapa jeb piezemēšanās lapa (landing page) ir lielisks veids kā prezentēt kādu no saviem produktiem vai pakalpojumiem – tas neprasa lielu budžetu.


MĀJAS LAPA UN LANDING PAGE – DIVI DAŽĀDI ZVĒRI


Uzņēmuma mājas lapa pilda “galvenā komandcentra” funkciju. Tā satur visus pakalpojumus un produktus, blogu un visu informāciju par uzņēmumu. Savukārt, landing page mērķis ir iegūt pavedienu potenciālajam klientam jeb“lead” vai pārdot produktu vai pakalpojumu.


Principā landing page nozīme ir izpildīt kādu konkrētu darbību – ievākt kontaktinformāciju, e-pastu, tālruni, adresi, pārdot, segmentēt, informēt u.t.t. Landing page vienmēr saturēs kādu formu.


Landing page darbojās īslaicīgi – reklāmas kampaņas ietvaros.


REKLĀMAS GALAMĒRĶIS – LANDING PAGE


Interneta vidē ar potenciālajiem klientiem ir jābūt tiešiem un konkrētiem. Ja savas PPC jeb “maksā par klikšķi” reklāmas virza uz mājas lapu, cerot, ka apmeklētājs tāpat vien atradīs ceļu uz piedāvājumu, tad ir ļoti liela iespēja, ka apmeklētajam zudīs interese un viņš ātri vien pametīs lapu.
Interneta lietotāji ir skenētāji, viņi ātri skrien cauri mājas lapām. Ja neesi ieintriģējis viņu pirmajās sekundēs, viņš visticamāk pametīs Tavu lapu. Tādēļ reklāmas kampaņām labāk der landing page, jo caur reklāmu (piemēram, uzklikšķinot uz banera reklāmas) cilvēks tiek tieši aizvests uz konkrēto piedāvājumu, kas īsi un kodolīgi parāda tikai to informāciju, kas ir svarīga!

LANDING PAGE IZMANTO


 Kā lapu, uz ko tiek novirzīta PPC reklāma, piemēram Google AdWords reklāma.

 Jauna produkta vai drīzumā iznākoša produkta prezentēšanai, arī tādā gadījumā, ja produkts vēl nav pabeigts.


 Informācijas ievākšanai – e-pasts, aptauja u.t.t.

 Lai segmentētu auditoriju, jo ne visi ir vienā katlā metami. Katru potneciālo klientu grupu uzrunā citādāka pieeja un piedāvājums.


 Landing page ērti darbojas kopā ar Google AdWords reklāmām:

Datums: 12.05.2015