GRAFISKAIS DIZAINS SOCIĀLAJOS MEDIJOS - ORGANIZĒTA MINĒŠANAS SPĒLE!


Veidot grafisko dizainu Facebook un citām sociālo mediju platformām ir ļoti saspringts darbs. Grafiskā dizaina tendences sociālajos medijos nepārtraukti mainās un izsekot tam, uz ko lietotāji reaģaē visaktīvāk, nav vienkārši. Turpini lasīt šo rakstu, lai uzzinātu KĀPĒC ir svarīgi veidot vizuālo materiālu, kurš liek cilvēkiem iesaistīties un KĀ to izdarīt lasi tālāk

KĀDĒĻ MANA FACEBOOK REKLĀMAS KAMPAŅA NESTRĀDĀ?

Tie, kas strādā ar Facebook reklāmu, noteikti ir saskārušies ar problēmu, kad reklāma nestrādā tik labi, kā cerēts. Dažreiz šādu situāciju rezultātā, kad nospraustie mērķi netiek sasniegti, ticība Facebook kā reklāmas kanālam sarūk. Pirms atmest tam ar roku pavisam, jautā sev sekojošus jautājumus… lasi tālāk

KĀ BŪT GOOGLE PIRMAJĀ LAPĀ?


Tāpat kā diviem noziedzniekiem attēlā zemāk šķiet, ka neviens nekad neatradīs miruša cilvēka ķermeni Google otrajā lapā, tāpat arī mājas lapas īpašniekam ir diezgan bezcerīgi cerēt, ka kāds lūkosies tālāk par pirmo lapu, lai atrastu sev nepieciešamo informāciju – ir svarīgi atrasties Google augšejās pozīcijās. Kvalitatīvs saturs Neatkarīgi no tā, vai Tev ir mājas lapa vai blogs, kvalitatīvs un orģināls saturs spēs pacelt Tevi augstāk Google meklēšanas rezultātos. Optimizējot mājas lapas SEO, tas ir iespējams. Ja esi izveidojis rakstu vai sadaļu par garšīgākajiem Cēzara salātiem Rīgā, tad izvēlies atbilstošus atslēgvārdus, uz kuriem vēlētos, lai tavu lapu atrod – izcel tos virsrakstos, lapas … lasi tālāk

GOOGLE JAUNS LOGOTIPS

1. septembrī Google iepazīstināja pasauli ar savu jauno logotipu. Šī nav pirmā reize, kad Google mainījis savu izskatu – un visticamāk nav arī pēdējā. Viņuprāt, šoreiz viņi ir paņēmuši pašu labāko no Google un pārveidojuši to tā, lai jaunais dizains kalpotu ne tikai tagad, bet arī nākotnē. Kādēļ Google mainīja savu logotipu? Galvenais mērķis pārmaiņām bija padarīt logotipu pieejamāku uz mobilajām ierīcēm. Savā blogā Google pārrunā, cik ļoti mainījušās tehnoloģijas un to, kā mēs ikdienā mijiedarbojamies ar Google produktiem un interneta vidi kopumā. Kā minēts – Google vairs nav vienkāršs saits, ko Tu apmeklē tikai no stacionārā datora. Tas ir milzīgs mājas lapu, … lasi tālāk


KĀDAS PRASMES NEPIECIEŠAMAS, LAI KĻŪTU PAR 2020. GADA DARBA TIRGUS LĪDERI?


Lai pēc 5 gadiem Tu spētu iekarot darba tirgus augstākās pozīcijas, Tev jau šodien ir jāstrādā pie savas attīstības. Pēc šī brīža notikumu attīstības var spriest, ka jaunradi un darba tirgu spēcīgi ietekmē sociālās tehnoloģijas – Twitter, Facebook, Linkedin, kas palīdz iepazīstināt uzņēmumu ar potenciālajiem klientiem, partneriem un darbiniekiem. Kāda ir līdera recepte? Ir daudz svarīgi ingredienti, kas padara cilvēku konkurētspējīgu plašajā darba tirgū, protams, svarīga ir pieredze un izglītība, taču bez tās ir jāatcerās arī par personības pilveidošanu. Sociālais intelekts, zināšanas par jaunākajām tehnoloģijām un uz praktiskām zināšanām bāzētas prasmes valdīs pār nākotnes darba tirgu. Svarīgākie ingredienti Spēja pielāgoties – lasi tālāk


KAS IR UN KĀDAM IR JĀBŪT LANDING PAGE?

Reklāmas mērķlapa jeb piezemēšanās lapa (landing page) ir lielisks veids kā prezentēt kādu no saviem produktiem vai pakalpojumiem – tas neprasa lielu budžetu. Mājas lapa un landing page – divi dažādi zvēri Uzņēmuma mājas lapa pilda “galvenā komandcentra” funkciju. Tā satur visus pakalpojumus un produktus, blogu un visu informāciju par uzņēmumu. Savukārt, landing page mērķis ir iegūt pavedienu potenciālajam klientam jeb “lead” vai pārdot produktu vai pakalpojumu. Principā landing page nozīme ir izpildīt kādu konkrētu darbību – ievākt kontaktinformāciju, e-pastu, tālruni, adresi, pārdot, segmentēt, informēt u.t.t. Landing page vienmēr saturēs kādu formu. Landing page darbojās īslaicīgi – reklāmas kampaņas ietvaros lasi tālāk